MAPLE RED 

Notes MAPLE RED Harris


‣ Format A5 (13x21cm)
‣ 192 strony
‣ Rodzaj notesu: w linię, w kratkę, gładki
‣ Drukowane ranty bloku
‣ Kremowy papier, z certyfikatem FSC, z szarym drukiem
‣ Eleganckie czarne wyklejki (przednia ze złotym tłoczeniem)
‣ Satynowa zakładka w kolorze rantów
‣ Zaokrąglone narożniki bloku i oprawy
‣ Banderola z logo Castelli

 

MAPLE RED

MODEL QC6

MODEL QC7

MODEL QC8

Elegancki czerwony notes biznesowy A5

W dzisiejszym świecie biznesu obecne są różne gadżety, które są nieodłącznym atrybutem wszystkich nowoczesnych biur. Wszechobecne laptopy i tablety spełniają oczywiście bardzo ważną rolę, ale nie można zapominać o różnego rodzaju notesach. To akcesoria papiernicze, które okazują się niecenione w wielu sytuacjach biznesowych.

 

Elegancki notes A5 to atrakcyjna propozycja naszego sklepu, dedykowana wszystkim pracownikom biurowym i właścicielom biznesów z różnych branż. Prezentowany produkt jest nie tylko stylowy i bardzo elegancki, ale także niezwykle funkcjonalny. Miękka, elastyczna oprawa sprawia, że notes jest komfortowy w użytkowaniu i bardzo atrakcyjnie się prezentuje. Perfekcyjne wykonanie z dbałością o najmniejszy detal świadczy o ponadprzeciętnej jakości, funkcjonalności i oryginalnej stylistyce.

 

Czerwony notes biznesowy dostępny jest w wielu wariantach: w linię, kratkę lub w wersji gładkiej. Posiada aż 192 ponumerowane strony i bardzo praktyczny format A5 (13x21 cm). Certyfikowany, kremowy papier połączony z dopasowanym drukiem stanowi eleganckie połączenie, które świadczy o nowoczesnej i atrakcyjnej stylistyce.

 

Notes w odcieniach czerwieni wyposażony jest w efektowne, czarne wklejki, ze złotym tłoczeniem na przodzie. Ranty bloku są drukowane w tym samym kolorze co satynowa zakładka. Ponadto notes posiada zaokrąglone narożniki bloku i oprawy, dzięki czemu jest wygodny w użytkowaniu, zarówno w biurze, jak i podczas podróży służbowej.

 

Lediberg poleca ten produkt jako elegancki i funkcjonalny organizer, który usprawni wykonywanie codziennych zadań biznesowych w każdej firmie.