Kalendarz ścienny, biurkowy a może książkowy?

Gadżety reklamowe to bardzo skuteczny sposób na promocję firmy. Nie tylko są nośnikiem logo, ale też przydają się w pracy lub codziennym życiu. Te warunki spełniają między innymi kalendarze – zwłaszcza, jeśli wyróżniają się ciekawym designem i wysoką jakością wykonania.

 

Kalendarze z logotypem firmy nie są kolejnym gadżetem, który szybko trafi do szuflady obdarowanej osoby. Dzięki temu, że znacznie ułatwiają planowanie różnych zadań, okazują się bardzo przydatne – bez względu na to, czy wręczamy je klientom indywidualnym czy biznesowym partnerom. To, na ile skuteczne będą tego typu działania reklamowe, zależy jednak od doboru odpowiednich kalendarzy.

 

Ścienny, biurkowy czy książkowy? Który typ kalendarza wybrać?

Kalendarz, którym będziecie Państwo promować swoją firmę powinien być dobrany do potrzeb przeciętnego klienta lub kontrahenta. W zależności od tego, jaki jest jego profil, możecie Państwo postawić na jedną lub kilka z następujących opcji:

 

  • kalendarz biurkowy: nie zajmuje wiele miejsca, przez co z łatwością można ustawić go obok monitora. Jest dobrym rozwiązaniem dla osób chcących mieć łatwy dostęp do najważniejszych terminów, bez długich notek;

 

  • kalendarz książkowy: idealny do planowania zadań, pozwalający na tworzenie dość rozbudowanych notatek. Bez problemu można schować go do torby czy teczki, dzięki czemu dobrze sprawdza się w podróży. To świetny wybór dla firm szukających gadżetów, które mogłyby wręczyć np. przedstawicielom handlowym;

 

  • kalendarz ścienny: jego najważniejsza zaleta to fakt, że sporządzone na nim notatki są dostępne dla wielu osób – dobrze sprawdzają się więc jako pomocnicze narzędzie do organizacji pracy zespołowej.

 

Kalendarz reklamowy dla firmy. Na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Poza rodzajem kalendarza, ważne są też jego cechy. Skuteczność jako gadżetu reklamowego w największej mierze zależy od tych czynników:

 

  • design: kalendarz książkowy wręczony jako gadżet reklamowy musi dobrze się prezentować – w pewnym stopniu kształtuje przecież wizerunek firmy. Jego wygląd w największej mierze zależy od projektu. Wiedząc, jak duże znaczenie ma ten aspekt, skupiamy się na tym, by ich design zawsze stał na najwyższym poziomie. Oferujemy też możliwość dostosowania projektów do Państwa potrzeb;

 

  • wysoka jakość: kalendarze będą robić tym lepsze wrażenie, z im lepszych materiałów i z większą starannością zostaną wykonane. Czynniki te wpływają nie tylko na ich wygląd, ale też trwałość. Ta ostatnia może zadecydować o tym, jak Państwa firma będzie postrzegana przez klientów i kontrahentów. Jeśli gadżet po krótkim czasie będzie nosił wyraźne ślady zużycia, zamiast budować pozytywne skojarzenia, przyczyni się do osiągnięcia odwrotnego efektu;

 

ekologia: zastosowanie materiałów pochodzących z recyklingu i przyjaznych środowisku będzie dla klientów wyraźnym sygnałem o tym, że Państwa firma działa w sposób odpowiedzialny i zrównoważony. Jako producent Lediberg oferuje Państwu kalendarze i notesy z serii Appeel, do produkcji których używamy papieru wykonanego z pozostałości powstałych podczas procesów przetwórstwa jabłek.

Wróć